დამრიგებლის მიერ მე-6 კლასთან ჩასატარებელი კლასის საათის თემატიკა 2021-2022
სასწავლო წელი
თვე |
სასაუბრო თემა |
მიზანი |
კომენტარი |
სექტემბერი |
დღის რეჟიმი,
მისი ორგანიზება / რამდენად ხშირად
ვამბობთ ფრაზას - „დრო არ მაქვს“ / რა საქმიანობაა ისეთი, რისთვისაც დრო არ გვრჩება?
/ |
მოსწავლის
მიერ დღის რეჟიმის შედგენა და დარწმუნება, რომ თუ დროს სწორად გადავანაწლებთ -
დროის არქონის შეგრძნება არ დაგვეუფლება და ყველაფერს მოვასწრებთ. |
|
ოქტომბერი |
ცხოვრების ჯანსაღი წესი / რა არის საჭირო იმისთვის რომ თავი მხნედ
ვიგრძნოთ? |
მჯელობა
და მოსწვლის დარწმუნება იმაში, რომ დილის ვარჯიშებისა და სხვადასხვა აქტივობების
გარდა, ჯანმრთელობის შესანარჩუნებლად აუცილებელია ჯანსაღი კვება და დილით
საკვების მიღება. |
|
ნოემბერი |
სწავლის აუცილებლობა /როგორ
ვსწავლობთ? როგორ
ვისწავლოთ უკეთ? |
მოსწავლის
დარწმუნება, თუ რამდენად მნიშვნელოვანი და აუცილებელია სწავლა, რომ მიზანს
მივაღწიოთ. |
|
ნოემბერი |
გამეორება ცოდნის დედაა / რატომ ვივიწყებთ დამახსოვრებულ მასალას,
მოვლენებს, ფაქტებს? |
მოსწავლის
დარწმუნება იმაში, რომ გამეორება აუცილებელია, რომ ნასწავლი მნიშვნელოვანი
ისტორიები, თარიღები და მომენტები, რაც აუცილებელია და ნებისმიერ პროფესიას
შეიძლება დაუკავშირდეს არ დაგვავვიწყდეს. |
|
დეკემბერი |
ჩემი მიზანი / რა არის მიზანი და რა მიზანი მაქვს? |
გაცნობიერება
იმ აზრის, რომ ყველა ადამიანს ბავშვობიდან უნდა ჰქონდეს საკუთარი მიზანი და
იშრომოს მისაღწევად. |
|
დეკემბერი |
მსგავსება და განსხვავება / მეგობრობა. კავშირი სიყვარულსა და მეგობრობას შორის. |
დისკუსია,
მსგავსება და განსხვავება ამ ორ გრძნობას შორის. |
|
იანვარი |
მოთმენა /
ნებისყოფა / რას ნიშნავს მოთმინება? რაში ეხმარება ადამიანს მოთმინების
უნარი? |
მსჯელობა
და მოსწავლეების დარწმუნება იმაში, რომ მოთმინება ყველაზე დიდი უნარია. „ვერავინ
იქნება ბრძენი, თუ არ იქნება
მოთმთმენი“. |
|
თებერვალი |
სამართლიანობა /რას ნიშნავს სიტყვა სამართლიანობა. რამდენად
სამართლიანები ვართ? რამდენად სამართლიანად ვექცევით ჩვენს გარშემო მყოფებს? |
მსჯელობა
სამართლიანობასა და უსამართლობას შორის. მოსწავლეთა დარწმუნება თუ რამდენად
საჭიროა დაემორჩილო წესებსა და კანონებს, რომ სამართლიანები ვიყოთ და
უსამართლობა თავიდან ავირიდოთ. |
|
მარტი |
პატივისცემა / სიტყვა პაივისცემის მნიშვნელობა. რა არის
საჭირო იმისთვის, რომ პატივისცემა დავიმსახუროთ? რატომ უნდა ვცეთ პატივი სხვის
აზრს? |
მოსწავლეთა
დარწმუნება იმაში, რომ თუ ადამიანი საკუთარ თავს არ აფასებს, ის კარგავს სხვების
პატივისცემას. და, რომ საჭიროა ჯერ საკუთარი თავის დაფასება და პატივისცემა,
რათა შემდეგ სხვები დავაფასოთ. |
|
აპრილი |
წონასწორობა/ აზრის გამოთქმა თუ როგორ ესმით ეს სიტყვა? |
მაგალითებზე
დაყრდნობით, მოსწავლეთა მიყვანა იმ დასკვნამდე, რომ რაც არ უნდა მოხდეს,
ყოველთვის უნდა ვიყოთ გაწონასწორებულები და არასოდეს დავკარგოთ წონასწორობა. |
|
მაისი |
ბავშვთა უფლებები / რას ნიშნავს ბავშთა უფლებები და რაში
გამოიხატება? |
მინი
ლექცია მცირედი ისტორიებით. ბავშვთა უფლებების კონვენციის გაცნობა. |
|
მაისი |
უცენზურო ლექსიკა / რას გრძნობთ როდესაც გესმით მსგავსი სიტყვები?
რა უნდა მოვიმოქმედოთ, რომ ადამიანებმა არ გამოიყენონ მსგავსი უცენზურო
სიტყვები? |
მოსწავლეთ
დარწმუნება, რომ უცენზურო ლექსიკის გამოყენება არ შეიძლება და თუ რომელიმე
ბავშვი იტყვის მსგავს სიტყვებს, მშიდად მეგობრულად აუხსნან, რომ არ შეიძლება. |
|
ივნისი |
სასწავლო წლის შეჯამება |
განვლილი
წლის შეჯამება და ყველა იმ მასალის გამეორება და რაც კი კლასის საათის
განმავლობაში იქნა განხილული. |
No comments:
Post a Comment